Şirketlere özel evrakların doldurulması:
2023-2024 akademik yılı yaz döneminde staj yapacak tüm öğrencilerin şirketlerin değerleme süreçleri devam ettiğinden ve kesin listeler henüz belli olmadığından, 10 Haziran 2024 Pazartesi ve 11 Haziran 2024 Salı mesai saatleri içinde HEE&UGMB Bölüm Sekreterliğinde bulunan tüm şirketlere ait evrakları eksiksiz doldurması ve imzalı şekilde Bölüm Sekreteri Hilal Erdal'a teslim etmesi gerekmektedir. Fotoğraf ihtiyacı olan şirket belgeleri kapsamında fotoğraf vermeyiniz. Daha önce toplanan fotoğraflar bu kapsamdadır.
Not: Fakültemiz Hava Aracı Bakım Merkezinde staj yapacağı kesinleşen okulumuz öğrencisi 20 işgünlük stajyerler bu belgeleri doldurmayacaktır.
Onaylı okul evraklarının teslim alınması:
Daha önce doldurulan "Staj Raporu Kapak Sayfası", "Değerlendirme Formu" ve "Devam Çizelgesi" belgelerinin Dekanlık onay işlemleri yapılmış olup 10 Haziran 2024 Pazartesi, mesai saatleri içinde Dekan Yardımcılığı Sekreterliğinden teslim alınmalıdır.
Not: Fakültemiz Hava Aracı Bakım Merkezinde staj yapacağı kesinleşen okulumuz öğrencisi 20 işgünlük stajyerler de bu belgeleri teslim alacaklardır.
Pegasus Eğitimleri ve Pegasus Şirket Sağlık Muayenesi:
2023-2024 akademik yılı yaz döneminde Pegasusta yaz stajı yapmak üzere başvurusu olan ve değerleme süreçleri şirket tarafından iletilen bağlantılar üzerinden devam eden tüm öğrencilerin aşağıda belirtilen gün ve saatlerde Pegasus eğitmenlerince Fakültemizde (Eskişehir'de) verilecek eğitimlere katılımları zorunludur. Bu eğitimleri almayan öğrencilere değerleme süreci sonunda Pegasus istasyonlarında stajyer olma kabulü gelse bile staj imkanı sağlanmayacaktır. İlgili eğitimler 2024-2025 akademik yılında SDS programına Pegasus istasyonlarında katılmayı planlayan veya 2024-2025 akademik yılı yaz dönemi stajlarını Pegasus istasyonlarında yapmayı planlayan tüm öğrencilerin katılımına açıktır. Takip eden akademik yılda da Pegasus istasyonları için bu eğitimler zorunlu olacağından önümüzdeki akademik yılda Pegasus istasyonlarındaki SDS ve/veya staj imkanlarından faydalanmak isteyen şu anki 3.sınıf öğrencileri de eğitime katılabilirler.
- 12 Haziran 2024 Çarşamba saat 09:00-15:00 aralığında Pegasus eğitmeni Emin GÜLHAN tarafından verilecek HF RE eğitimi / HUBF - Doç.Dr.Mustafa Öç Konferans Salonu
- 13 Haziran 2024 Perşembe saat 09:00-16:00 aralığında Pegasus eğitmeni Salih ÇAKMAK tarafından verilecek SMS IN eğitimi / HUBF - Doç.Dr.Mustafa Öç Konferans Salonu
Pegasus, staj başlangıcı öncesinde ilan edilecek tarihlerde ilgili istasyonların bulunduğu şehirlerde sağlık muayenesi yapacaktır. İlan edilecek muayene gün ve saatlerinde, öğrenciler belirtilen yerlerde hazır olacaktır. Muayeneye giderken sağlık evraklarının orijinalleri, güvenlik bilinci eğitimi sertifikasının bir kopyası ve orijinali ile talep edilecek diğer belgeler mutlaka öğrencinin yanında bulunacaktır.
FREEBIRD ilave sağlık belgeleri:
2023-2024 akademik yılı yaz dönemi kesin stajyer listelerinin ilanı sonrasında Freebird şirketinde staj yapacağı kesinleşen öğrencilerden "İşe Giriş Sağlık Raporu" istenebilecek olup, bu belge Ortak Sağlık Güvenlik Birimleri (OSGB) veya Aile Hekimliklerinden temin edilebilmektedir.
Staj süresince KYK Yurtları imkanı:
2023-2024 akademik yılı yaz dönemi süresince gidecekleri şehirlerde KYK yurt imkanlarından yararlanmak isteyen öğrenciler kesin listelerin açıklanmasından sonra Fakülte web sayfasından erişim sağlayabilecekleri "Belge İstek Formu" ile KYK yurtları tarafından talep edilecek yazının hazırlanması için imzalı dilekçelerini elden Dekan Yardımcılığı Sekreterliğine ulaştırmalı veya hubf@eskisehir.edu.tr adresine iletmelidir.
Yurt ayarlamasıyla ilgli görüşmeler öğrencinin kendisi tarafından yapılacaktır.
Staj başlangıç tarihleri:
Sunexpress - kesin başlangıç tarihi ayrıca belirlenerek ilan edilecektir.
Pegasus - 8 Temmuz 2024
Freebird - 1 Temmuz 2024
THY Teknik AŞ - 5 Ağustos 2024 (40 işgünü ile sınırlıdır)
ESTÜ Hava Aracı Bakım Merkezi - 24 Haziran 2024
Staj listelerinin kesinleşmesi sonrasında tüm öğrencilerin staj başlangıcı yapmadan SGK bildirgelerinin oluşturulabilmesi için Fakültemiz ilgili personeli Gamze Aldıç (Programlama Birimi/Dekanlık Binası Giriş Kat - Dahili Tel: 8608) tarafından süreç takibi sağlanacak olup, kendisinin isteyeceği belgelerin verilen süreler içerisinde ulaştırılması ve dönüşünün sağlanması zorunludur.