2023-2024 Akademik Yılı Yaz Dönemi stajları kapsamında Pegasus şirketine ait istasyonlar için belirlenen isimlerin listesi aşağıdadır.
İlave bilgilendirmeler için duyurular mutlaka takip edilmelidir.
İşe giriş muayeneleri için:
- SAW istasyonu öğrencileri : 2 Temmuz 2024 Salı günü saat 10:00'da Pegasus Genel Müdürlükte olunmalıdır. (Adres: Aeropark Yenişehir, Osmanlı Blv., No:11/A 34912, Kurtköy/İstanbul)
- AYT istasyonu öğrencileri : 2 Temmuz 2024 Salı günü saat 10:00'da Antalya Havalimanında olunmalıdır.
- ADB istasyonu öğrencileri: 2 Temmuz 2024 Salı günü saat 10:00'da Adnan Menderes Havalimanında olunmalıdır.
Sağlık muayenesine giderken öğrencilerin yanlarında mutlaka bulundurması gereken belgeler:
- Nüfus cüzdan fotokopisi (önlü-arkalı okunaklı)
- Biyometrik fotoğraf (1 adet, arka fonu beyaz)
- Güvenlik Eğitimi (Kurs-1) Sertifikasının bir kopyası
- Okul üst yazıları (Staj ve apron kartına yönelik / Dekanlıkça hazırlanıp öğenciyle paylaşılacaktır)
- SGK işe giriş bildirgeleri (Fakültemizden Gamze Aldıç ile irtibat kurunuz / gamzealdic@eskisehir.edu.tr / telefon: 0 222 213 86 08)
- Tüm sağlık belgelerininin orijinalleri
Yapı Kredi Bankasından Bankasından TL Hesabı açılmalıdır. (IBAN ve hesap numarası gösterir şekilde Hesap Cüzdanlarının okunaklı dijital bir kopyası 28 Haziran 2024 saat 12:00'ye skahvecioglu@eskisehir.edu.tr adresine iletim sağlanmalıdır.)
Staj süresince ikamet edilecek adres belirlendiğinde ivedilikle skahvecioglu@eskisehir.edu.tr adresine iletim sağlanmalıdır.
- İzmir için servis imkanı bulunmamaktadır. Gaziemir gibi havalimanına en yakın ulaşım sağlanabilecek güzergahlarda ikamet tavsiye edilir.
- İstanbul servis imkanı sağlanacak olup ayarlamalar en geç stajın ilk günü yapılacaktır.
- Antalya servis imkanı bulunmaktadır.