ESTÜ Duyurular

SDS (Sektörde Ders ve Staj) - Pegasus İlave Bilgilendirme

Pegasus – İstanbul (SAW):

Pegasus SAW istasyonu için stajyer öğrencilerimiz,
  • Daha önce evrak toplama sürecinde temin ettikleri ve orijinallerini kendilerinde muhafaza ettikleri, "sağlık evrak listesinde" bulunan belgeleri 20 Şubat 2024 Salı günü saat 08:00’de Genel Müdürlükte bulunan doktora teslim edip, muayene olacaklardır. Muayeneleri tamamlandıktan sonra aynı gün (20 Şubat 2024 Salı) aşağıda belirtilen apron evraklarını @TURGAY KARAGOZ (TURGAY.KARAGOZ@flypgs.com)’e öğrencilerin bizzat elden teslim etmesi gerekmektedir.
    • Biometrik fotoğraf 1 adet ( Arka fon beyaz olacak ),
    • Nüfus cüzdanı fotokopisi ( Ön yüz - Arka yüz anlaşılabilir ), 
    • SHGM güvenlik eğitim sertifikaları,
    • Apron için okul üst yazısı (Dekanlıkça hazırlanıp öğrencilere ve şirkete iletilecektir)
  • Adreslerini belirlemek ve servis güzergâhı konularında @DOGUKAN OZTURK Bey (DOGUKAN.OZTURK@flypgs.com) ile iletişime geçebilirler.

Pegasus – Antalya (AYT):

Pegasus AYT istasyonu için stajyer öğrencilerimiz,
  • Daha önce evrak toplama sürecinde temin ettikleri ve orijinallerini kendilerinde muhafaza ettikleri, "sağlık evrak listesinde" bulunan belgeleri  20 Şubat 2024 Salı günü AYT havaalanında bulunan doktora teslim edip, muayene olacaklardır.
  • Adreslerini belirlemek ve servis güzergâhı konularında @HASAN HUSEYIN ALBAYRAK Bey (HUSEYIN.ALBAYRAK@flypgs.com) ile iletişime geçebilirler.

Pegasus – İzmir (ADB): 

Pegasus ADB istasyonu için stajyer öğrencilerimiz,
  • Daha önce evrak toplama sürecinde temin ettikleri ve orijinallerini kendilerinde muhafaza ettikleri, "sağlık evrak listesinde" bulunan belgeleri 20 Şubat 2024 Salı günü ADB havaalanında bulunan doktora teslim edip, muayene olacaklardır. Aynı gün (20 Şubat 2024 Salı) aşağıda belirtilen apron evraklarını @OMER FARUK DEMIRBILEK’e (OMERFARUK.DEMIRBILEK@flypgs.com) öğrencilerin bizzat elden teslim etmesi gerekmektedir.
    • Biometrik fotoğraf 1 adet ( Arka fon beyaz olacak ),
    • Nüfus cüzdanı fotokopisi ( Ön yüz - Arka yüz anlaşılabilir ),
    • SHGM güvenlik eğitim sertifikaları,
    • SGK işe giriş bildirgeleri,
    • Apron için okul üst yazısı (Dekanlıkça hazırlanıp öğrencilere ve şirkete iletilecektir)
  • Daha önce duyurulduğu üzere İzmir için servis bulunmadığından Gaziemir gibi havaalanına en yakın ulaşım sağlanabilecek güzergâhlarda ikamet edilebilir.

 

Tüm Pegasus stajyerlerinin aşağıdaki tabloda istasyonlara göre belirlenmiş evrakları istenen şekilde düzenleyerek en geç 12 Şubat 2024 Pazartesi saat 13:00'e kadar skahvecioglu@eskisehir.edu.tr adresine göndermesi gerekmektedir. 

(Evraklar e-posta ile gönderilmiştir)


 

Tüm Pegasus stajyerlerinin Yapı Kredi Bankasından açılmış TL Hesap Cüzdanlarının kopyasını (IBAN numarası mutlaka okunur şekilde) en geç 12 Şubat 2024 Pazartesi saat 13:00'e kadar skahvecioglu@eskisehir.edu.tr adresine göndermesi gerekmektedir.

(Not: Daha önceki SDS döneminde, mobil bankacılık/internet bankacılığı üzerinden de açılış imkanları mevcuttu, hesap cüzdanı doğrudan pdf olarak oluşabiliyordu)


 

Sağlık Evrak Listesi (hatırlatma)